OpenGL
A binding for the OpenGL graphics system
https://wiki.haskell.org/OpenGL
LTS Haskell 23.1: | 3.0.3.0@rev:4 |
Stackage Nightly 2024-12-21: | 3.0.3.0@rev:4 |
Latest on Hackage: | 3.0.3.0@rev:4 |
Maintained by Sven Panne, Jason Dagit
This version can be pinned in stack with:
OpenGL-3.0.3.0@sha256:bcd8a08d9e2679b28faffffa71e3c7cc101bb72d7518ead85155dd3a194a2988,7875
Module documentation for 3.0.3.0
- Graphics
- Graphics.Rendering
- Graphics.Rendering.OpenGL
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Antialiasing
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.BeginEnd
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Bitmaps
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.BufferObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Clipping
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.ColorSum
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Colors
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.ConditionalRendering
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.CoordTrans
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.DebugOutput
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.DisplayLists
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Evaluators
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Feedback
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.FlushFinish
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Fog
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Framebuffer
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.FramebufferObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Hints
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.LineSegments
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PerFragment
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.ColorTable
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.Convolution
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.Histogram
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.Minmax
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.PixelMap
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.PixelStorage
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.PixelTransfer
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixelRectangles.Rasterization
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PixellikeObject
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Points
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Polygons
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.PrimitiveMode
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.QueryObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.RasterPos
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.ReadCopyPixels
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Rectangles
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.SavingState
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Selection
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.Attribs
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.Limits
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.ProgramBinaries
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.ProgramObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.ShaderBinaries
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.ShaderObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Shaders.Uniform
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.StringQueries
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.SyncObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Tensor
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.Texturing
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.TransformFeedback
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.VertexArrayObjects
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.VertexArrays
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL.VertexSpec
- Graphics.Rendering.OpenGL.GLU
- Graphics.Rendering.OpenGL.GL
- Graphics.Rendering.OpenGL
- Graphics.Rendering
Depends on 9 packages(full list with versions):
Used by 6 packages in nightly-2024-10-09(full list with versions):